پمپ آب دوپروانه نیمه استیل ابارا 2CDXM 70-20
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب سانتریفیوژ دو پروانه استیل خودمکش 2CDX  ابارا یکی از پرکاربردترین پمپ های صنعتی به حساب می آید. بدنه ، پروانه ، پوسته ، شفت و دیفیوزر این پمپ ها  از جنس استیل 304 است و به دلیل مقاومت بالای آنها در برابر مواد و سیالات خورنده در بیشتر مصارف صنعتی و تجاری مانند صنایع غذایی ، بهداشتی ، دارویی ، تقویت فشار آب و سیستم های تهویه و آبیاری کاربرد دارند . مزیت دو پروانه بودن این پمپ ها موجب فشار ، هد و آبدهی هرچه بیشتر آنها در مقابل سایر پمپ های تک پروانه شده است . هم چنین این پمپ ها در مقابل پمپ های چدنی از مقاومت و راندمان بالاتربی برخوردارند و وزن کمتری دارند. موتور پمپ های 2CDX به صورت خودمکش با دور 2900rpm است . ویژگی های فنی این پمپ ها شامل کلاس عایق بندی F ، درجه محافظت IP 55 ، خازن توکار ، فرکانس 50Hz ، لوله مکش 1 ¼- 1 ½  اینچ و لوله رانش 1 اینچ می باشد . برای موتورهای تکفاز ، محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار در نظر گرفته شده است.

پمپ آب سانتریفیوژ CDX مدل 2CDXM70/20 دارای توانی معادل 1.5KW با حداکثر ارتفاع  60متر و حداکثر ظرفیت آبدهی 4.8m3/h جز پمپ های صنعتی تک فاز است . پوسته موتور، واسطه و پایه نگهدارنده موتور این پمپ ها نیز از  جنس آلومینیم می باشد.

شرکت ابارای ایتالیا یکی از معتبرترین شرکت های بین المللی در زمینه تولید انواع پمپ ها و الکتروپمپ های صنعتی ، خانگی ، تاسیساتی ، شناور و فاضلابی می باشد که امروزه بیشترین عرضه را در بازارهای جهان و ایران دارا است .

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: