پمپ آب استیل ابارا CDM 120-20
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب سانتریفیوژ CD مدل تک پروانه تمام استیل با موتور خودمکش از جمله پمپ های صنعتی پرکاربرد شرکت بین المللی ابارا می باشد. استیل این پمپ ها از نوع 304 است و به دلیل مقاومت در برابر مواد خورنده ، کارکرد مداوم و راندمان بالا در صنایع غذایی ، بهداشتی ، دارویی ، سیستم های تهویه و تصفیه آب به کار می روند. قطعات با کیفیت تمام استیل ، ابعاد کوچک و وزن کم پمپ های ابارا در مقابل پمپ های چدنی موجب شده است تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد . این پمپ ها دارای موتورهایی با دور 2900rpm ، کلاس عایق بندی F ، درجه محافظت IP 55 ، لوله مکش 1 ¼ -1 ½  اینچ و لوله رانش 1 اینچ ، خازن توکار و فرکانسی معادل  50Hzهستند. . هم چنین این پمپ ها از محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار جهت موتورهای تکفاز برخوردار می باشند.

پمپ آب  CDM120/20 مدل تک فاز با توان 1.5kw  است و حداکثر ارتفاع آن 37.5متر با ظرفیت آبدهی 9.6m3/h می باشد . جنس بدنه ، پروانه،واسطه ، کاسه سیل و شفت آن استیل 304 است .

شرکت صنعتی ابارا یک شرکت بین المللی معتبر در زمینه ساخت و طراحی انواع پمپ های آب خانگی ، صنعتی ، تاسیساتی ، پمپ های شناور و مستغرق فاضلابی می باشد ، که فعالیت های خود را از سال 1912 میلادی در کشور ژاپن آغاز کرده است و تا کنون به موفقیت های فراوانی دست یافته است . کیفیت بالا و گارانتی بودن پمپ های ابارا موجب گشته است تا امروزه در بازارهای جهان محبوبیت های فراوانی را کسب کند .

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: