پمپ آب استیل ابارا CDM 70-05
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب CD از جمله پمپ های آب سانتریفیوژ تمام استیل تک پروانه با موتور خودمکش ایتالیایی ابارا می باشد. استیل این پمپ ها از نوع 304  است و به دلیل مقاومت در برابر مواد خورنده ، کارکرد مداوم و راندمان بالا در صنایع غذایی ، بهداشتی ، دارویی ، سیستم های تهویه و تصفیه آب به کار می روند. قطعات با کیفیت تمام استیل ، ابعاد کوچک و وزن کم پمپ های ابارا در مقابل پمپ های چدنی موجب شده است تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد . این پمپ ها دارای موتورهایی با دور 2900rpm ، کلاس عایق بندی F ، درجه محافظت IP 55 ، لوله مکش 1 ¼ -1 ½  اینچ و لوله رانش 1 اینچ ، خازن توکار و فرکانسی معادل  50Hzهستند. هم چنین این پمپ ها از محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار جهت موتورهای تکفاز برخوردار می باشند.

پمپ آب CDM70/05 مدل تک فاز با توان 0.37kw است و حداکثر ارتفاع آن 20.7 متر با ظرفیت آبدهی 5.4m3/h می باشد و جنس بدنه ، پروانه و شفت آن استیل 304 است .

شرکت صنعتی ابارا یک شرکت بین المللی مشهور و معتبر در راستای تولید انواع پمپ های صنعتی ، تاسیساتی ، لجنکش ، کفکش ، شناور و پمپ آب خانگی است ، که تمامی پمپ های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و شامل گارانتی هستند و به تمامی کشورهای جهان عرضه می گردند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: