پمپ آب استیل ابارا CD/E 120-12T IE2
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب  CD از جمله پمپ های سانتریفیوژ تمام استیل برند ابارا می باشد که تمامی قطعات آن با استیل 304  طراحی و ساخته شده اند و به علت مقاومت بالا در برابر مواد خورنده در صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، مصارف آبیاری ، سیستم های تهویه و تقویت فشار آب پرکاربرد هستند . از دیگر مزایای این پمپ ها می توان به راندمان بالا ، کارکرد متناوب ، وزن کم و کم حجم بودن آنها اشاره کرد . موتور این پمپ ها با دور 2900rpm به صورت خودمکش است . از ویژگی های مهم این پمپ ها کلاس عایق بندی F ، درجه محافظت IP 55 ، خازن توکار ، فرکانس 50Hz ، لوله مکش 1 ¼- 1 ½  اینچ و لوله رانش 1 اینچ می باشد. هم چنین در موتورهای تکفاز ، محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار تعبیه شده است.

پمپ آب سانتریفیوژ CD مدل CD/E 120/12T IE2 با توان 0.9kw و حداکثر ارتفاع  29.5متر با ظرفیت آبدهی 9.6m3/h  از جمله پمپ های صنعتی سه فاز می باشد و جنس بدنه ، پروانه و شفت آن استیل 304 است .

شرکت صنعتی ابارا یک شرکت بین المللی مشهور و معتبر در راستای تولید انواع پمپ های صنعتی ، تاسیساتی ، لجنکش ، کفکش ، شناور و پمپ آب خانگی است ، که تمامی پمپ های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و شامل گارانتی هستند و به تمامی کشورهای جهان عرضه می گردند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: