پمپ آب چدنی ابارا CMC 1.00M(LOCAL)
نوشته شده توسط : vidfactor

 

معرفی شرکت ابارا

پمپ آب CMC 1.00M L  محصول شرکت معتبر ژاپنی ابارا  است  که از سال 1912 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ ها و الکتروپمپ های صنعتی ، خانگی ، تاسیساتی ، شناور و فاضلابی آغاز نموده است. از مهمترین دستاوردهای این برند،  بسط خطوط تولید این شرکت در  اروپا آسیا و آمریکای شمالی و جنوبی  بوده است. کیفیت، کارایی، قابلیت  اطمینان و قیمت  مناسب از مشخصه های بارز این برند بین المللی به شمار می آید.

معرفی پمپ  CMC 1.00M L

پمپ آب چدنی CMC 1.00M L یکی از پمپ های صنعتی موثر در افزایش فشار آب در مصارف کشاورزی، صنعتی و انتقال سیالات غیر خورنده و مایعات تمیز است.  پروانه پمپ CMC  از جنس چدن بوده ،  لذا برای انتقال مایعات خورنده مناسب نیست . از طرفی حداکثر دمای مجاز برای انتقال سیالات تمیز 90 درجه سانتیگراد است. موتور  چدنی  پمپ آب  CMC 1.00M L با دوری بالغ بر 2900rpm  ، کلاس عایق بندی F، رده محافظت IP44، خازن توکار و فرکانس 50Hz  ، از لحاظ استحکام ، کیفیت بازدهی (با توجه به استاندارد مصرف انرژی IE2) ، کارکرد متداوم و وزن کم در مقایسه با سایر پمپ های چدنی موجود بسیار مقرون به صرفه عمل می نماید.

سایز دهانه ورودی  و خروجی این پمپ آب 2 اینچ  است. جنس پایه نگهدارنده این پمپ در بخش جلویی چدنی و بخش انتهایی پلاستیک است. جنس پوسته پمپ از چدن و دارای شفت از جنس استیل 416 است. پروانه چدنی این پمپ تک فاز  دارای حداکثر فشار(هد) 13.4 متر و ظرفیت آبدهی 27 متر مکعب بر ساعت است که با توان 0.75 kw  و 1 اسب بخار عمل می کند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: