هواکش فلزی خانگی 15سانت دمنده VMA-15C2S
نوشته شده توسط : vidfactor

 

هواکش فلزی خانگی 15سانت دمنده (دورپایین)از دسته هواکش خانگی است. این هواکش را شرکت دمنده با کیفیتی مناسب در مقایسه با قیمت آن، تولید می کند. این هواکش فلزی در 6 سایز مختلف با مدل های متفاوت تولید می شود. تمامی مدل های این هواکش فلزی دارای ظاهری مشابه بهم هستند. تفاوت این هواکش ها در دور موتور آن ها است. این هواکش برای محیط های تجاری و خانگی طراحی شده است. قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارد. اما ترجیحاً بر روی دیوار نصب می شود.

 
هواکش فلزی خانگی 15سانت دمنده (دورپایین)

در قسمت جلوی این هواکش قاب آن را مشاهده می کنیم که پروانه را در خود جای داده است. جنس قاب این هواکش فلزی بوده و پره ها آلومینیومی است. رنگ پره ها معمولاً آبی و قاب از طوسی روشن تا تیره متغیر است. در پشت پروانه توری فلزی وجود دارد. که این توری آبکاری شده، بنابراین در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است. این توری به عنوان پایه عمل می کند. با توری فلزی، موتور هواکش را به قسمت قاب متصل نگه می دارند. در واقع توری، پایه اتصال موتور به پروانه است. الکتروموتور هواکش فلزی خانگی دمنده، درون محفظه مکعب مانند فلزی قرار گرفته است.

این هواکش به دلیل جنس فلزی خود، دارای مقاومت خوبی در مقابل ضربه دیدن است. از قسمت موتور هواکش سه عدد سیم خارج می شود. که دوتای آن سیم فاز و نول بوده و به برق وصل می شود. سیم سوم، سیم ارت است که برای افزایش ایمنی به زمین متصل می گردد. قطر پروانه این مدل هواکش 150 میلیمتر بوده و ابعاد قاب آن 20*20 سانتیمتر است که می تواند دهانه ورودی کانالی را که در آن قرار می گیرد را به خوبی پوشش دهد.

 
مشخصات هواکش فلزی خانگی 15سانت دمنده (دورپایین):
ابعاد قاب 20*20 سانتیمتر
دور موتور 2400rpm
قدرت موتور 17 وات
درجه محافظت موتور IP2X
ظرفیت تخلیه 215 مترمکعب بر ساعت
جریان 0.09  آمپر
وزن 600 گرم

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: