هواکش دریچه دار 30سانت لوکس دمنده VSG-30C4S
نوشته شده توسط : vidfactor

 

هواکش دریچه دار 30سانت لوکس دمنده به عنوان هواکش تجاری و هواکش خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. هواکش دریچه دار لوکس محصول شرکت دمنده و تولید داخل کشور است. اما قطعات موتور این هواکش ایتالیایی هستند. شرکت دمنده با استفاده از کارشناسانی مجرب این محصول را با کیفیتی مناسب در 4 سایز با مدل های متفاوت تولید کرده است. هواکش لوکس برای مکان های کوچک تا متوسط طراحی شده است. از این هواکش می توان برای اتاق واحدهای تجاری و مسکونی، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده کرد. این هواکش دارای درجه حفاظت حرارتی IP2X بوده بنابراین در مقابل حرارت و گردوغبار مقاومت خوبی هم دارد.

 
هواکش دریچه دار 30سانت لوکس دمنده

ظاهر هواکش دریچه دار 30سانت لوکس دمنده
در قسمت جلوی این هواکش قاب آن را مشاهده می کنیم که پروانه را در خود جای داده است. و توسط محافظی از ورود هر گونه جسم خارجی بزرگ به درون پروانه و پره ها محافظت می کند. رنگ این هواکش لوکس سفید است. جنس بدنه و پروانه پلاستیکی بوده و پروانه های این مدل از هواکش خانگی دمنده معمولاً پنج و شش پر هستند. در قسمت پشت این هواکش موتور آن وجود دارد. موتور درون جعبه ای مکعب مربع مانند قرار گرفته است. 

از درون جعبه سفید پلاستیکی سه سیم خارج می شود. یکی از این سیم ها سیم ارت (اتصال به زمین برای افزایش ایمنی) و دو تای دیگر سیم های نول و فاز هستند که به برق متصل می شود. این هواکش دارای طنابی است که به عنوان کلید عمل می کند. قبل از اینکه هواکش را روشن کنید. حتما این طناب را بکشید تا دریچه ها باز شوند. این هواکش همچنین دارای دمپر (محافظی برای جلوگیری از ورود گردوغبار یا حشرات) است.

نصب و نگهداری این هواکش آسان بوده و این هواکش دارای برگه ضمانت و گارانتی است. هواکش دریچه دار لوکس قابل نصب بر روی دیوار و سقف است. قاب هواکش دریچه دار لوکس 34.6*34.6 سانتیمتر است. قطر پروانه ها 300 میلیمتر هستند. این مدل از هواکش لوکس بزرگترین سایز آن است.

 
مشخصات هواکش دریچه دار 30سانت لوکس دمنده:
قاب هواکش 34.6*34.6 سانتیمتر
قطر پروانه 30 سانت
وزن 2600 گرم
جریان 0.21 آمپر
ظرفیت تخلیه 1100 مترمکعب بر ساعت
کم صدا
قدرت موتور 45 وات
دور موتور 1130rpm

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: