هواکش لوله ای دریچه دار 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S
نوشته شده توسط : vidfactor

 

هواکش لوله ای دریچه دار 10 سانت هایلوکس دمنده، هواکشی ایرانی است. این هواکش توسط شرکت دمنده با سابقه 50 ساله از متریالی کیفیت مناسب تولید می شود. هواکش هایلوکس به عنوان هواکش خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. دمنده این هواکش را در دو سایز (10 و 15 سانت) اما در مدل های متفاوت تولید می کند.این هواکش به رنگ سفید است.

جنس هایلوکس پلاستیکی بوده که در قسمت جلو قاب مانند مربع شکل را می بینیم که درون آن پروانه قرار می گیرد. در قسمت پایین قاب لامپ روشن بودن هواکش وجود دارد. در قسمت پشت، الکترو موتور هایلوکس درون محفظه ای استوانه ای شکل جا داده شده است. از درون این محفظه استوانه ای سه سیم خارج می شود. یکی از این سیم ها، سیم ارت است. از سیم ارت برای جلوگیری از برق گرفتی و افزایش ایمنی استفاده می شود. دو سیم دیگر فاز و نول بوده که به برق متصل می گردد.

 

هواکش لوله ای دریچه دار 10 سانت هایلوکس دمنده

هواکش هایلوکس دارای دمپر اتوماتیک است. منظور از اتوماتیک این است که وقتی هواکش را روشن می کنید بعد از حدود 30 تا 40 ثانیه، موتور گرم می شود. در این زمان دمپر که حساس به حرارت می باشد به صورت اتوماتیک باز می شود. چند ثانیه بعد از خاموش شدن هم بسته می شود. دمپر از ورود گردوغبار و حشرات به درون هواکش هایلوکس جلوگیری می کند. هایلوکس همچنین محافظی دیگر دارد که از ورود اجسام خارجی بزرگتر به درون پروانه جلوگیری می کند.

هایلوکس قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف، شیشه و لوله را دارد. درون جعبه هایلوکس لوله ای، قطعه ای پلاستیکی موجود است که به هنگام قرار دادن این هواکش درون شیشه، پشت هواکش قرار می گیرد. این قطعه باعث اتصال محکم هواکش به شیشه می شود. قطر محفظه استوانه ای هایلوکس 10 سانت بوده که می تواند درون لوله ای با همین قطر قرار بگیرد. اندازه قاب این هواکش 16*16 سانتیمتر است که به محض قرار گرفتن درون لوله می تواند فضای اطراف را بپوشاند. و ظاهری زیبا را به سطح کار بدهد. درون جعبه این هواکش برگه ضمانت نامه و گارانتی موجود است. در نتیجه تعمیر این هواکش هم مانند نصب و نگهداریش آسان است.

 

ویژگی های هواکش لوله ای دریچه دار 10 سانت هایلوکس دمنده:
اندازه قاب 16*16 سانتیمتر
قطر پروانه 100 میلیمتر
دمپر اتوماتیک
دور موتور 2250rpm
قدرت موتور 20 وات
میزان هوادهی 90 مترمکعب بر ساعت
جریان 0.01 آمپر
کم صدا
درجه حفاظت حرارتی IP2X

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: