پمپ آب چدنی ابارا CMB 3.00TL IE2
نوشته شده توسط : vidfactor

 

معرفی شرکت ابارا

پمپ آب CMB 3.00TL IE2 ، محصول برند Ebara است.  شرکت ابارا یکی از سازندگان بنام  ژاپنی در صنعت پمپ است که فعالیت خود را از سال 1912 در این زمینه آغاز نموده است. این شرکت با توسعه خطوط تولید خود در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان تبدیل شده است. کیفیت بالا، بازدهی عالی، قیمت مناسب و اطمینان از مشخصه های بارز این برند به شمار می رود.

پمپ آب CMB 3.00TL IE2

پروانه این پمپ از نوع بسته با آرایش تک پروانه است .پروانه برنجی پمپ آب CMB 3.00TL IE2  سه فاز  380 ولت و دارای حداکثر فشار (هد)34.5  متر  و بیشترین آبدهی (دبی) 17متر مکعب در ساعت است. پمپ آب سانتریفیوژ CMB با توانی بالغ بر 2.2kw  از جمله پمپ های صنعتی مناسب جهت تجهیزات صنعتی، تقویت فشار آب، آبیاری، انتقال مواد و سیالات غیر خورنده در کاربردهای شهری و مصارف صنعتی است. پروانه برنجی پمپ آب CMB به شکل بسته بوده و جهت انتقال مواد خورنده مناسب نیست. حداکثر دمای مناسب برای سیال مورد استفاده، 90 درجه سانتیگراد است.

سایز دهانه ورودی پمپ آبCMB 3.00TL IE2 ،  حدود  2اینچ و سایز دهانه خروجی 1*1/4 اینچ است. جنس پایه این پمپ در بخش جلویی چدنی و بخش انتهایی پلاستیک است. موتور پمپ دارای خازن توکار  بوده و با فرکانس 50 Hz و دور موتور 2900rpm عمل می کند. این موتور با رده حفاظتIP44 ، کلاس عایقF، توسط پوسته آلومینیومی پوشش داده شده است. همچنین جنس شفت پمپ از استیل 303 است.

این پمپ با قدرت 3 اسب بخار، استاندارد مصرف برق  IE2، کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء گزینه های مطلوب برای مصارف صنعتی است. پمپ CMB دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که به نوبه خود در ایران شرایط منحصر به فردی بشمار می رود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: