پمپ آب سانتریفیوژ فلنج دار پنتاکس CM 40-125C
نوشته شده توسط : vidfactor

 

شرکت پنتاکس پمپ ایتالیا با بیش از 30 سال سابقه در تولید پمپ های سانتریفیوژ یکی از نام های آشنای این صنعت در ایران است که به دلیل کیفیت مناسب و همچنین قیمت قابل قبول جایگاه خاصی در بین مصرف کنندگان خانگی دارد. پمپ بشقابی تک پروانه بسیار کم صدا بوده و منحنی آن به گونه ای است که در تمام بازده آبدهی تقریباً فشار یکسانی را عرضه می کند. از این پمپ می توان برای مصارف و کاربردهای تأمین فشار مسکونی، کشاورزی و صنعتی استفاده نمود. موتور دو قطب با دور 2900rpm با بدنه آلومینیومی و رده عایق F که تا ماکزیمم درجه حرارت 155 را تحمل کند. این موتور در نوع تکفاز دارای ترموگارد یا محافظ حرارتی است که در صورت افزایش حرارت موتور را از مدار خارج نموده و از آسیب به آن جلوگیری می کند. موتور الکتروپمپ دارای درجه حفاظت  IP44 است. دارای گلند مناسب برای ورودی کابل و آببندی جعبه ترمینال جهت پیشگیری از نفوذ آب به داخل الکتروموتور است.

پمپ بشقابی تک پروانه این برند دارای بدنه چدنی است که بارنگ مقاوم پوشش داده شده است. نوع پروانه آن از پلیمر نوریل برای مدل (CM45) و پروانه نوریل و برنج (CM50-310) و پروانه برنجی برای (CM400-550) است. مکانیکال سیل یا همان آببند مکانیکی آن از نوع ceramic-graphite فشار عملکردی این پمپ برای (max 6 bar (CM45-100 و (max 8 bar (CM160-550 است.

این پمپ CM 40-125C دارای حد اکثر فشار یا ارتفاع ( هد)  17.4 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 30 متر مکعب در ساعت می باشد. سایز دهانه ورودی 2.1/2 اینچ و سایز دهانه خروجی آن 1.1/2 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 10- تا 90 درجه سانتی گراد می باشد. جریان نامی پمپ CM 40-125C در شرایط کارکرد نرمال پمپ 4 آمپر است که با توجه به عملکرد پمپ بر اساس منحنی ممکن است بیشتر یا کمتر شود. مجهز به شیر هواگیری برنجی و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ است. زمانی که امکان یخ زدگی برای موتور وجود داشته باشد می توان توسط این پیچ سیال موجود در آن را تخلیه کرد. جنس پایه آن در بخش جلویی آلومینیومی و بخش انتهایی آن پلاستیکی است. دارای گلند برای ورود کابل به جعبه ترمینال است تا از نفوذ آب به جعبه ترمینال جلوگیری نماید. موتور آن دارای رده حفاظتی IP44 است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: