پمپ آب سانتریفیوژ چدنی پنتاکس CH 310
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب سانتریفیوژ ارتفاع بالا CH محصول شرکت پنتاکس ایتالیا  با دو مدل تکفاز و سه فاز جهت مصارف کشاورزی نظیر سیستم های فواره و آبپاش ها در مصارف آبیاری ، مصارف صنعتی ، افزایش فشار جهت انتقال سیالات غیر خورنده ، صنایع پتروشیمی ، گلخانه ها و سایر مصارف مشابه مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ آب CH با بدنه ای از جنس چدن  و پروانه از چدن یا برنج ، با خروجی 2اینچ و فشار و دبی متناسب ، کارکرد تقریبا کم صدا دارد و از این جهت برای مصارف خانگی نیز استفاده می شود. رنج آبدهی پمپ سانتریفیوژ CH از 42-6 مترمکعب برساعت در حداکثر ارتفاع 40متر است و قادر به انتقال سیالات تمیز و غیر خورنده تا حداکثر دمای 90درجه سانتیگراد می باشد . هم چنین الکتروموتور پمپ آب CH دارای توان 4-1.1 کیلووات به صورت تکفاز و سه فاز و با قابلیت کارکرد مداوم دارای کلاس عایق بندی F ، درجه محافظت IP44 با محافظ حرارتی اضافه بار و فرکانس 50HZ است . جنس پایه موتور پمپ CH پنتاکس از چدن ، شفت از جنس استنلس استیل 303 و سیل مکانیکی از جنس سرامیک / گرافیت هستند .

پمپ آب سانتریفیوژ CH پنتاکس مدل CH310 با موتور تکفاز 3 اسب دارای حداکثر رنج آبدهی 30مترمکعب برساعت و حداکثر ارتفاع 33 متر می باشد.

شرکت پمپ پنتاکس ایتالیا با سابقه ای درخشان در صنعت تولیدات و با بیش از 100مدل پمپ در انواع مختلف سانتریفیوژ ، کف کش ، لجنکش ، شناور ، خانگی و ....... ، جز یکی از شرکت های برتر در سراسر دنیا به حساب می آید ، که با توجه به کیفیت و راندمان بالای محصولات ، این شرکت برای عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات اهمیت فراوانی قائل می باشد .

 

کاربردها :

  • پمپ های سانتریفیوژ CH پنتاکس با توجه به ارتفاع بالا و دبی مناسب ، در مصارفی همچون آبیاری قطره ای ، گلخانه ها ، مصارف کشاورزی ، تقویت فشار آب در مصارف خانگی و انتقال سیالات تمیز و غیر خورنده کاربردهای فراوان دارند.

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: