پمپ آب دو پروانه نوریل پنتاکس CB 160/00
نوشته شده توسط : vidfactor

 

شرکت پنتاکس پمپ ایتالیا با بیش از 30 سال سابقه در تولید پمپ های سانتریفیوژ یکی از نام های آشنای این صنعت در ایران است که به دلیل کیفیت مناسب و همچنین قیمت قابل قبول جایگاه خاصی در بین مصرف کنندگان پمپ های خانگی دارد. پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس بسیار کم صدا بوده و منحنی آن به گونه ای است در تمام بازه آبدهی تقریباً فشار یکسانی را عرضه می کند. این پمپ با داشتن دو پروانه علاوه بر تولید فشار مناسب آبدهی خوب و قابل قبول دارد از این پمپ می توان برای مصارف و کاربردهای تأمین فشار مسکونی، کشاورزی و صنعتی  استفاده نمود. موتور دو قطب با دور 2900rpm با بدنه آلومینیومی و رده عایق F که تا ماکزیمم درجه حرارت 155 را تحمل کند این موتور در نوع تکفاز دارای ترموگارد یا محافظ حرارتی که در صورت افزایش حرارت موتور را از مدار خارج نمود و از آسیب به آن جلوگیری می کند. موتور الکتروپمپ دارای درجه حفاظت IP44 است. دارای گلند مناسب برای ورودی کابل وآببندی جعبه ترمینال جهت پیشگیری از نفوذ آب به داخل الکتروموتور است.

پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس دارای بدنه چدنی است که بارنگ مقاوم پوشش داده شده است. پروانه نوریل و برنج  برای (CB100÷900)  پروانه برنج برای (CB800÷1500) می باشد.

این پمپ CB 160/00 دارای حد اکثر فشار یا ارتفاع ( هد)  53 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 7.2 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان آن برای ساختمان مسکونی با تعداد 12 واحد و تعداد طبقات 7-8 طبقه استفاده نمود  سایز دهانه ورودی 1.1/4 اینچ و سایز دهانه خروجی آن 1 اینچ است . دمای مجاز سیال مورد استفاده 50 درجه سانتی گراد می باشد . جریان نامی پمپ CB 160/00 در شرایط کارکرد نرمال پمپ 10.2 آمپر است که با توجه به عملکرد پمپ بر اساس منحنی ممکن است بیشتر یا کمتر شود . مجهز به شیر هواگیری برنجی و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ  است که در مواقع یخ زدگی برای پمپ، می توان توسط این پیچ، سیال موجود در آن را تخلیه کرد . جنس پایه آن در بخش جلویی آلومینیومی و بخش انتهایی آن پلاستیکی است. دارای گلند برای ورود کابل به جعبه ترمینال است تا از نفوذ آب به جعبه ترمینال جلوگیری نماید . موتور آن دارای رده حفاظتی  55IP  و 44IP است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: