پمپ آب جتی پروانه نوریل پنتاکس CAM 100/00
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب پنتاکس مدل CAM چدنی از سری پمپ های خودمکش است که یکی از پمپ های پرکاربرد شرکت ایتالیایی پنتاکس  به حساب می آید. پمپ جتی چدنی CAM جهت تامین آب  در سیستم های خانگی کوچک ، قابل اتصال به تانک های اتوکلاو  برای پمپاژ سیالات و تخلیه تانک ها و استخرها و نیز برای مصارف باغبانی به کار برده می شود.  از این نوع پمپ ، به منظور آبرسانی به واحد های آپارتمانی تا 5 واحد در پنج طبقه یا 6 واحد در سطبقه می توان استفاده نمود . این تیپ از پمپ به دلیل دارا بودن فشار بالای خروجی و همچنین ایجاد مکش مناسب  در ورودی در مقایسه با سایر پمپ ها با توان برابر  دارای جذابیت بیشتری در بین متخصصان تاسیسات است . تنها نقطه ضعف این پمپ  تولید صدای بیشتر نسبت به سایر انواع پمپ است . بدنه این پمپ ها از چدن است و پروانه آنها از جنس نوریل یا برنج ساخته  شده است ، که توانایی پمپاژ سیالات با حداکثر دمای 50 درجه سانتیگراد را دارند. پمپ های خانگی پنتاکس جز پمپ های کم مصرف با کارکرد کم صدا و هزینه های اندک در تعمیرات و نگهداری می باشند و فشار آب مورد نیاز را با بالاترین راندمان تامین می کنند.

پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس دارای حداکثر آبدهی 3.6 مترمکعب برساعت در ارتفاع 60متر با  الکتروموتور تکفاز 2900RPM است. از دیگر ویژگی های پمپ پنتاکس جتی مدل CAM100 می توان به حداکثر فشار 6Bar ،کلاس عایق بندی F ، کلاس محافظت موتور IP44 ، شفت استنلس استیل 416 ، پایه موتور چدنی و مکانیکال سیل از جنس سرامیک / گرافیت اشاره کرد.

پمپ پنتاکس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده انواع پمپ های محیطی، خودمکش، سانتریفیوژ، طبقاتی، کف کش و لجن کش در زمینه های مصرف خانگی ، صنعتی ، تاسیساتی و ..... در دنیا است که در کشور ایتالیا پایه گذاری شده است .مدیریت آب و سایر سیال ها بخش عمده ای از تولیدات شرکت را در بر می گیرد .

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: