پمپ آب خانگی پروانه برنجی پنتاکس CM 100/01
نوشته شده توسط : vidfactor

 

پمپ آب مدل بشقابی تک پروانه  CM یکی از پرمصرف ترین الکتروپمپ های  شرکت پنتاکس با کاربردهای وسیعی مانند مصارف خانگی و صنعتی ، سیستم های تهویه مطبوع  ، افزایش و تقویت فشار آب ، مصارف کشاورزی و آبیاری ، مصارف باغبانی و بسیاری دیگر از مصارف صنعتی می باشد ، که از مدل CM50 با قدرت موتور نیم اسب ، CM100 (قدرت 1 اسب )، ...... تا مدل CM550T با قدرت 5.5اسب سه فاز ساخته شده اند. هم چنین پمپ آب CM به پمپ آب سانتریفیوژ تک پروانه نیز معروف می باشد. از مزایای پمپ های آب بشقابی می توان به کارکرد کم صدا ، کم مصرف ، تعمیرات و نگهداری آسان آنها اشاره داشت. پروانه پمپ بشقابی CM پنتاکس از دو نوع نوریل یا برنج است و با پروانه نوریل تا حداکثر دمای 50درجه سانتیگراد و با پروانه برنج تا 90درجه سانتیگراد می تواند آب تمیز را انتقال دهد. هم چنین جنس بدنه این پمپ از چدن با شفت از جنس استنلس استیل می باشد. موتور قابل کوپل برای این پمپ سانتریفیوژ تکفاز با دور 2900 ، کلاس عایق بندی F با کلاس محافظت IP44 می باشد.

پمپ آب بشقابی تک پروانه پنتاکس مدل CM100/01 تکفاز با پروانه برنجی دارای حداکثر رنج آبدهی 5.4 مترمکعب برساعت و حداکثر ارتفاع 33 متر می باشد.

شرکت ایتالیایی پنتاکس  یکی از معروف ترین شرکت های تولیداتی در راستای تولید پمپ و تجهیزات ساختمانی ، صنعتی ، کشاورزی و تاسیساتی می باشد ، که توانسته با تولید محصولات با کیفیت ، کم مصرف و نیز ارائه محصولاتی با قیمت مناسب ، رضایت مشتریان را به ویژه در ایران بدست آورد. شرکت پمپ سازی پنتاکس ایتالیا با تولید گسترده انواع الکترو پمپ خانگیصنعتی, ساختمانی و تاسیساتی,انواعبوستر پمپ آتشنشانیانواع بوستر پمپ آبرسانی, باغبانی و کشاورزی, انواع شناور, کف کش و لجن کش با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی در بیشتر بازارهای جهانی در ردیف های اول قرار دارد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: